Novice

20.05.2020

Jochen Paesen podpredsednik Kiinega notranjega oblikovanja

Priznani oblikovalec bo glavni za notranje oblikovanje Kiinih vozil

Iz Kia Motors Corporation so sporočili, da je Jochen Paesen postal podpredsednik skupine za notranje oblikovanje. Gospod Paesen bo deloval v Kiinem oblikovalskem središču v Namyangu (J. Koreja) in bo neposredno odgovoren Karimu Habibu, višjem podpredsedniku in vodji oblikovalskega središča.

Jochen Paesen bo glavni za notranje oblikovanje Kiinih vozil
Gospod Paesen bo bdel nad razvojem znamkinega notranjega oblikovanja prihodnosti. Njegov prihod bo zlasti okrepil Kiino delo pri oblikovanju notranjosti številnih električnih in elektrificiranih vozil. Imenovanje je del Kiinih širših prizadevanj za izkoriščanje priložnosti, ki jih ponuja elektrifikacija.

Jochen Paesen ima za seboj skorajda dve desetletji izkušenj na vodilnih projektih notranjega oblikovanja pri množičnih, premijskih in start-up znamkah. Nazadnje je bil višji direktor notranjega oblikovanja pri proizvajalcu električnih vozil NIO, kjer je vodil globalno ekipo oblikovalcev ter vzpostavil interierno identiteto znamke pred vstopom na trg. Pred tem je večino kariere preživel pri BMW Group, kjer je med drugim sodeloval pri nastanku konceptnega vozila BMW Vision Efficient Dynamics iz leta 2009 in modela BMW i8 Roadster. Na začetku kariere je pri številnih oblikovalskih projektih sodeloval z gospodom Habibom.

“Velika čast je biti del Kiine globalne oblikovalske ekipe v času izjemnih sprememb v avtomobilski industriji,” je dejal Paesen. “Veselim se svojega prispevka pri Kiinih ambicioznih načrtih za prihodnost z vznemirljivimi in inovativnimi modeli, ki bodo okrepili njen položaj na trgu. Kia ima zelo talentirano ekipo oblikovalcev in razvojnikov, zato komaj čakam, da združimo moči pri krepitvi znamke v prihodnje in tlakujemo novo pot, polno inovacij in vrhunskega oblikovanja.”

“Jochen ni le nadarjen oblikovalec z bogatimi izkušnjami, temveč ima tudi globoko razumevanje sinergij med znamko in oblikovanjem,” je povedal Habib. “V času, ko je Kia naznanila svoj Plan S*, s katerim se bo spoprijela s spreminjajočim se okoljem avtomobilskega sveta, bo Jochen okrepil našo ekipo in nam pomagal ustvarjati veliko novih  priložnosti. Veselim se njegovega prihoda v našo mlado in ustvarjalno ekipo v Koreji.”

Oblikovalsko središče v korejskem mestu Namyang je sedež Kiine globalne oblikovalske mreže. V njem bdijo nad vsemi vidiki znamkinega oblikovanja, od koncepta in modeliranja do sloga in razvoja barv in materialov, obenem pa tesno sodelujejo z regionalnimi oblikovalskimi središči v Evropi, ZDA in na Kitajskem.

Kariera Jochena Paesena:
2016~2019: višji direktor notranjega oblikovanja, NIO
2014~2015: vodja notranjega oblikovanja, BMW i
2012~2014: Projektni vodja notranjega oblikovanja, BMW Group
2010~2012: kreativni direktor notranjega oblikovanja, BMW Group
2006~2010: notranji oblikovalec, BMW Group
2002~2006: notranji oblikovalec, Volkswagen AG

* Plan S: Kiina srednjeročna in dolgoročna strategija, usmerjena v progresivno vzpostavitev vodilnega položaja v avtomobilski industriji prihodnosti, ki obsega mobilnostne storitve,  elektrifikacijo vozil, povezljivost in avtonomijo.

Kia. Prva za ljudi.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  
 

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih